index-bg

Quale materiale di u casu di u telefuninu hè megliu?

1. Silicone soft case: Silicone soft case hè una spezia di cunchiglia di telefuninu cù una rata d'utilizazione assai alta.Hè suave è amichevule à a pelle.À u listessu tempu, u silicone ùn hà micca tossicità, una bona elasticità è una forte capacità anti-goccia.Tuttavia, u casu di silicone morbidu hè generalmente più grossu, cusì l'effettu di dissipazione di u calore ùn hè micca cusì bonu, è hè cunsigliatu per sguassà quandu ghjucanu ghjochi o carica.
2. Casu TPU: A cunchiglia di TPU trasparente si sente veramente bè, hà una bona resistenza à a caduta, ma u più grande svantaghju hè chì hè faciule fà giallu o nebbia, è diventerà bruttu dopu l'ingiallimentu, di solitu pò esse usatu nurmale per 6. -12 mesi.S'ellu hè fattu da una materia prima eccellente di TPU, u tempu di usu serà più longu.Ma ùn avete micca quantu tempu hè statu da a so data di produzzione à u mumentu chì avete principiatu à aduprà.
3.PC hard shell: A cunchiglia di u telefuninu mobile fattu di materiale di PC hè relativamente magre è ligera, chì ùn impedisce micca u rendiment di dissipazione di u calore è hà un bonu toccu.Tuttavia, u rendiment anti-goccia hè relativamente poviru.
4.Materiale di metallu: Trà parechji tippi di casi di telefuninu, i casi di u telefuninu di metallu anu a più forte capacità anti-scratch è anti-goccia, è ùn sò micca faciuli di deformazione, è anu megliu resistenza à a temperatura alta.Tuttavia, tali casi di telefuninu sò generalmente voluminosi è anu una mala sensazione di manu è portabilità.
5.Leather shell: U coghju di pelle hà u megliu sensu è s'assumiglia di lussu, ma hè ancu u più caru è hà una povira resistenza à a temperatura alta.A causa di l'apparenza di lussu, hè assai populari trà l'affari.

1

Tempu di Postu: Aug-02-2022