index-bg

Stampa UV: Un modu utile di casu di telefuninu persunalizatu

Cum'è un prucessu di finitura di casu di telefuninu largamente utilizatu, a stampa UV hè assai populari in u mercatu perchè a ghjente pò cuncepisce qualsiasi mudelli chì piacenu, u so novu logu, a marca.

 

Prucessu di fabricazione: 

Ucasu di telefonu hè postu in a pusizione designata di uUV Piattaforma di travagliu di a macchina di stampa di culore, secondu a tipografia di l'output di u manuscrittu di disignu à a macchina di stampa di culore, u mudellu pò esse presentatu nantu à u casu di u telefuninu, aspettate 5-8 minuti, un bellu casu di telefuninu in rilievu hè. furmatu.A pruduzzione di massa richiede a pruduzzione di muffa fissa, a pruduzzioni per oraseràfinu à 150pezzi.

Di solitu i clienti devenu furnisce un schedariu di furmatu AI o PDF à l'impresora, JEP ùn hè micca bè, perchè'ùn hè abbastanza chjaru.È a dimensione hè ancu impurtante, altrimenti u designer serà troppu grande o troppu chjucu.Di sicuru, a stampante pò ancu aiutà à cuncepisce u schedariu basatu annantu à u vostru schedariu di furmatu PNG chjaru, a dimensione di destinazione è a pusizione nantu à a superficia di u casu.

casu di telefonu persunalizatu

Feature: 

Casu di u telefuninustampa UV costu di trasfurmazioni $ 0,1-0,2, secondu u spaziu di u mudellu.Stampa in rilievu sarà risuscitatu.è for setascreen, ulogu hè piatta è liscia.

Se a macchina hè dipinta parechje volte, hè embossed, secondu l'effettu, u prezzu radduppia, perchè più volte a macchina hè dipinta, piùsi alza.

Avantaghji & Du vantaghju

Vantaghji:

1. U prucessu di stampa hè sorprendentemente simplice -- ùn hè micca bisognu di a fabricazione di piastra, l'asciugatura di piastra, a colorazione ripetuta, è i diversi tipi di strumenti è materiali necessarii per a serigrafia è u trasferimentu di calore.

2. Personalizàd--pudete sceglie u vostru mudellu preferitu.

3. Posizione di stampa precisa - pusizione di stampa precisa, evitendu u prublema di offset di pusizione scontru cù a stampa manuale.

Svantaghji:

1, A pittura ùn pò esse stampata à u latu, solu nantu à una superficia plana.

2, A stampa pò sbiadisce cù u tempu.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022