index-bg

Esposizione di casu di telefuninu 5G di a serie Huawei P50

A causa di u chip di freccia radio 5G, Huawei hà liberatu una quantità di telefunini 4G in l'annu passatu.Ancu s'è u chip hè rimpiazzatu da u processatore Snapdragon 888, solu sustene e rete 4G.4G hè ancu diventatu u più grande dispiaciu di parechji cunsumatori.
Oghje, un gruppu di casi di telefoni cellulari 5G suspettati di a serie Huawei P50 sò stati esposti in linea.I ritratti mostranu chì u fondu di u casu di u telefuninu hè stampatu cù u Logo "5G", chì sustene a carica di u portu C.In generale, hà qualchì spessore.
Attualmente, ùn hè micca cunnisciutu cumu u casu di u telefuninu Huawei 5G implementa a reta 5G, sia a carta hè inserita o u metudu eSim.Hè scunnisciutu.Inoltre, u metudu di alimentazione di u casu di u telefuninu hè a bateria integrata o l'alimentazione di u telefuninu?
Hè capitu chì à a cunferenza di primavera di Huawei dumani, Huawei lanciarà ancu una nova serie P50.A cassa di u telefuninu 5G serà presentata dumane?Vale a pena aspittà.
Cum'è una sucietà leader in l'industria, l'innuvazione di Huawei hè qualcosa chì pudemu amparà.A nostra cumpagnia hà ancu prughjetti di mantene a tendenza, è di fà innuvazioni nantu à a basa di novu per pruduce più prudutti chì scontranu l'estetica di u publicu.
Una volta chì un telefuninu esce, pudemu fà casi di telefuninu cù materiali diffirenti, stili differenti, culori diffirenti è coperchi protettivi creativi diffirenti.Sta volta, speremu ancu chì Huawei pò purtà più sorprese è guidà l'innuvazione di i nostri fabricatori di casi di telefuninu.Per esempiu, se u stilu di u telefuninu cambia, cum'è a schermu plegabile, allora u casu di u telefuninu cambierà definitivamente immediatamente.Questu hè ancu a regula di sopravvivenza di a nostra cumpagnia.
Dunque, aspittemu più vitalità in questa industria.


Tempu di Postu: Apr-12-2022