index-bg

Cumu pulizziari un casu di u telefuninu chjaru è fà vede cum'è novu

Sapendu cumu pulisce una cassa di u telefuninu chjaru pò piantà quelli temuti macchi gialli in i so tracce è fà chì pare novu novu.Hè sempre un mumentu orribile quandu sguassate u vostru casu di u telefuninu è scopre chì tutta a cosa hè sbiadita in una tonalità gialla grossa.Stu ingiallimentu hè un accadimentu naturali cum'è l'età di u casu è hè espunutu à a luce ultravioletta è u calore, per quessa ùn pò micca esse veramente evitata.In più di questu, u grassu è a grime ponu custruì macchie di i so propiu cù l'usu di ogni ghjornu.

A bona nutizia hè chì pudete caccià queste macchie cun relativa facilità.Tuttu ciò chì vi tocca à fà hè aduprà unu di i seguenti metudi di pulizia à risturà u vostru casu telefonu.I prudutti di pulizia ponu esse truvati in a maiò parte di e case, cusì pudete avè tuttu ciò chì avete bisognu.Eccu cumu per pulizziari un casu di telefunu chjaru.

Cumu pulizziari un casu di u telefuninu chjaru cù l'alcohol

L'alcolu di rubbing hè particularmente utile se vulete disinfettà u casu di u telefuninu è ancu pulisce.Questa suluzione ucciderà i germi à u cuntattu è lasciarà un brillante brillanti perchè si secca cusì rapidamente.In ogni casu, l'alcolu di strofinamentu hè cunnisciutu per scolorisce certi casi di u telefuninu, cusì assicuratevi di verificà e linee di cura prima di utilizà è pruvate spot in una piccula zona inconspicuous prima.

ser (1)

1. Applicà l'alcolu fretu à un pappu di microfibra.Pudete fà questu via una buttiglia spray o solu salviette alcolu cum'è alternativa.

2. Asciugà u vostru casu telefonu viotu cù a suluzione, davanti è daretu, essendu sicuru à travaglià in i cantoni è pirtusu portu di carica.

3. Una volta chì avete fattu questu, sguassate l'alkohol cù un pappu pulitu è ​​microfibra.Si secca abbastanza rapidamente, cusì ùn deve micca piglià assai.

4. Lasciate u casu fora per un coppiu d'ore per aria secca cumplettamente prima di mette in daretu à u vostru telefunu.

Quandu hè u tempu di piglià un novu casu di telefuninu?

Se u modu sopra o qualsiasi altri metudi ùn funziona micca è u vostru casu di u telefuninu pare sempre bellu giallu cù l'età, puderia esse u tempu di rinunzià u fantasma è invistisce in un novu casu di telefunu chjaru.Basta à ricurdate di pulisce u vostru novu regularmente per impedisce chì questu succede di novu.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022