index-bg

I migliori casi è copertine Samsung Galaxy Z Flip 4 per 2022

L'ultima generazione di pieghevoli di Samsung hè appena sbarcata à Samsung Unpacked, è probabili chì avete digià pre-ordinatu u vostru Galaxy Z Flip 4. Cù a so cerniera più slim, u chip Snapdragon 8 Plus Gen 1, è una batteria più grande di 3,700 mAh chì u Z Flip 3, u Z Flip 4 hè sicuru d'esse una scelta populari.

1111

In quantu à a pantalla esterna intelligente, a migliione di Samsung Galaxy Z Flip4 hè più evidenti.In a generazione precedente, a dimensione di a schermu esterna hè stata allargata à 1,9 inch, è in u novu pruduttu, per sfruttà più e funzioni convenienti di a pantalla esterna, Samsung hà aghjustatu più funzioni.Quandu l'utilizatori ricevenu un missaghju da un amicu o una chjama inconveniente, ponu utilizà u testu predefinitu per risponde rapidamente.Attraversu i paràmetri di accurtatoghji nantu à a pantalla esterna, in più di aghjustà u voluminu è a luminosità di u screnu di u telefunu, pudete ancu accende o disattivà Wi-Fi, Bluetooth, modalità aereo, linterna, etc. in ogni mumentu, è sustene l'impronta digitale è sbloccare faccia di u telefunu.A funzione widget hà ancu una nova espansione.Avà pò almacenà i numeri di telefuni di i trè parenti è amichi più freti, è poi pudete fà chjamate in un clic, chì hè assai còmuda.

1 (1)

Ancu se u pieghevule di prossima generazione hè appena sbarcatu, ci sò digià alcune grandi opzioni di casu, da casi chjaru à opzioni più imaginative.Avemu sceltu alcuni di i migliori casi Samsung Galaxy Z Flip 4 attualmente dispunibili, cusì site sicuru di truvà u vostru novu casu in questa lista.

1 (11)

Vulete ancu prutege u vostru Z Flip 4, cusì cuntrolla u vostru Galaxy Z Flip 4 in u vostru situ web, avemu un casu duru per PC, un casu TPU + PC, un casu di pelle bianca.


Tempu di post: Aug-16-2022